10 Şubat 2013 Pazar

Analar Ağlıyor Soytarılar Kına Yakıyor / Mustafa YILDIRIM

Analar Ağlıyor Soytarılar Kına Yakıyor

Bir arkadaşım dedi ki “Hep kötümser yazıyorsun!”

Dedim ki “Gerçeği görmezden mi geleyim?”,

“Neden iyi bir şeyler…” diye soracak oldu.

Sözünü kestim:

“Operatörler ‘Kirli İşler’ kotarırken iyimserlik, hayalcilik neye yarar?”

“Yazınca ne olacak?” diye sordu.

Yanıtladım hemen:

“Oyunu göreceksin, düşmanının neler yaptığını iyice kavrayacaksın ve oyunu bozmak için işe koyulacaksın!”

“Zor iş vallahi” dedi.

“Sana kitaplar dolusu anlatsam da anlamakta zorluk çekeceksin” dedim ve ekledim:

“En iyisi ben kirli oyunun sonunda ‘demokrasi” mi, ılımlı ılımsız İslam mı var demeden karşılaşacağın cehennemi özlü satırlarla anlatayım!”

Okudukça öfkelendi ve “Öyleyse?..” deyip yüzüme baktı.

Yanıtladım:

“Öyleyse bu işlerin sonunun Demokrasi-İslam-Kürtçülük ile sınırlı olmadığını; direnebilecek bir devleti yok etmek olduğunu anlayalım! Anlayalım ki sonu Irak’ın Ayta köyündeki gibi olmasın! Onlar eşkıya, onlar kanı seviyorlar! Onlar kardeşlerine bile kıymaya dünden razılar!”

Sizin de Ayta’da olanları okumanızı diliyorum

Şİmdi “Lanet”ten uzak kalmak için göreve!


Ayta’nın laneti

Akşam güneşinde parıltılı jetler
korkusuna yenilmiş Ayta köyü
Dicle bulanık Dicle suskun
Musul’u sıyırarak geliyor roket
şaşmaz lazerli kumandası
yaklaşıyor roket
yaklaşıyor
cehennem sesi yırtıyor ıssızlığı
kara buluta gömülüyor evler
o kadar yakınmış kıyamet

Yan yatıyor mavi yıldızlı jet
captain pilot bağırıyor
“Okey, well done!”
köylüler çıkıyor inlerinden
elleriyle eşeliyorlar yıkıntıyı
dişler arasında dudaklar kanıyor
anneler, dedeler çocuklar
on dört beden toprakta yatıyor.
sessizce kazılıyor mezarlar

Bağdat’ta general ciddi
poker-face kimlikli
ince dudakları sanal oyunlardan çalıntı
bir açıklaması olmalı Aytalı çocukların
ve ölüm tıslıyor Bağdat gecesinde
“Gentlemen”
diyor general
“yanlışlıkla vurduk!”

Tayyib’in duası kabul oldu
sağ salim dönecek evlerine pilotlar
mezar başına çöküyor Aytalılar
Türkiye jetleri duymuyor
gözleri yaşarmıyor anaların
Türk aydınları ödül peşinde
medya meyhanesi duman altı
editörler çok satışlar hesabında
İnsan hakçılar
kadınlarla dayanışanlar
Erasmus projecileri
stiftung hibesi kolluyor
dolarla yıkanıyor kanlı eller
bağlıyor gözleri Soros çocukları

1 yorum:

  1. Saygıdeğer Mustafa Yıldırım,biliyoruz mümkün değil ama, Tanrım ömrümden alıp size versin dilerim. Siz çok yaşayın ki, gökyüzü aydınlık olsun. Belki halkımız,ülkesini kan denizine götüren yolu değiştirir.

    YanıtlaSil