15 Aralık 2015 Salı

Bir Haber "CHP’li Nazlıaka ATATÜRK’ü sildi!" - Bir yorum "İki Kemal""



ÖNCE TURKTIME WEB SİTESİNDE TALAT ATİLLA’NIN HABERİNİ OKUYALIM.
Anamuhalefet partisi CHP’de sular bir türlü durulmuyor.  Kongre telaşınıatlatmaya çalışan partide yaşanan son gelişme ise tam anlamıyla parmakıssırtacak türden.Başrolünde CHP Ankara Milletvekili Aylin Nazlıaka’nın olduğu akıl almaz olayşöyle gelişti;Kısa bir süre önce 10’a yakın CHP Milletvekilinin koyu sohbetine dışarıdankatılan CHP’li Nazlıaka, kısa bir selamlaşmadan sonra, “Arkadaşlar bugünilginç bir olay yaşadım”  sözleri ile CHP’li milletvekiliarkadaşlarının dikkatini çekmeyi başardı.Meraklı gözlerle Aylin Nazlıaka’ya yüzlerini çeviren vekiller, Nazlıaka’nın şusözleri ile şoka girdiler;“Atatürk’ün resmini duvardan indirdim!”Şaşkınlıkla birbirlerinin suratlarına bakan vekillerden birisi, “Nasılyani?” diye sorunca, CHP’li Nazlıaka şöyle devam etti;“Bir CHP milletvekili arkadaşımın TBMM’deki odasını ziyaret ettim. Çayiçerken gözüme Atatürk’ün büyük bir fotoğrafı çarptı. Bardağı masaya koydum.Yavaşça fotoğrafın olduğu yere giderek indirdim.”İlk şaşkınlığı üzerinden atan Marmara bölgesinden bir CHP MilletvekiliNazlıaka’ya, “Neden yaptın?”  diye sorunca, CHP’liNazlıaka’nın yanıtı CHP’li Milletvekillerinin şaşkınlıklarını doruğa çıkarır;“Yeni şeyler söylemek lazım!”CHP Ankara Milletvekili Aylin Nazlıaka, bu sözlerinin CHP’li vekillerderahatsızlık uyandırdığını hissedince, “Ben indirdim ama daha sonrakendisi (CHP’li vekili kastediyor) yeniden astı!” diye yanıtlar.NOT: Aylin Nazlıaka’nın 10 civarında milletvekili huzurundagerçekleşen olayı yalanlaması durumunda bu olaya şahit olan CHP’limilletvekilleri olayı doğrulayacaktır. CHP Milletvekilleri sessiz kalırsa, buolayın görgü tanığı CHP Milletvekillerini biz açıklayacağız.TALAT ATİLLA/TURKTIME

VE YORUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder