6 Kasım 2014 Perşembe

Bağımsızlığı Gasp Edilmiş Büyük Türk Milletinin Kızı -Figen ÖZEN TÜYAP KİTAP FUARINDA....

"Bugün ben de bağımsızlığı gasp edilmiş büyük Türk milletinin kızı olarak, ağlamadan, yılgınlığa düşmeden ve hiç kimseden yardım dilenmeden size sesleniyorum.

"Nihayet, faaliyete geçmek zamanıdır." Bağımsızlığımıza nasıl yürüyeceğimizi ve bu konudaki azim ve kararımızı tıpkı Amasya Bildirgesi'ndeki "Ya İstiklâl- Ya Ölüm" şiarı örneği dünyaya ilan etmenin zamanıdır.

Ve soruyorum...

Benim askerimin Afganistan'da işi ne? Çuvalcı General CIA Bşk.nı David Hovel Petraus'un kanlı elleriyle ülkemi savaşa sürüklemeye ne hakkı var?" (CIA'NIN ÇETECİLERİ)

Figen Özen CIA'NIN ÇETECİLERİ ve BÜYÜK ABİ EMRETTİ KİTAPLARIYLA 8 KASIM 2014 CUMARTESİ ve 9 KASIM 2014 PAZAR SAAT 12:00'DAN İTİBAREN TÜYAP KİTAP FUARINDA....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder