12 Mart 2014 Çarşamba

“Hukuksal Yöntem, Şekil ve İçeriğe Aykırı İş ve Eylemler Hukuksal Sonuç Doğurmaz” Mümtaz ÇAPÇI

BASIN KURULUŞLARIMIZA,  ATATÜRKÇÜ DÜŞÜNCE DERNEĞİ ÜYELERİNE, İLGİLİ TÜM KİŞİ VE KURUMLARA
“Hukuksal Yöntem,  Şekil ve İçeriğe Aykırı İş ve Eylemler Hukuksal Sonuç Doğurmaz”
Atatürkçü Düşünce Derneği Isparta Şubesi Olağan Genel Kurulu 07. 03.2014 Cuma Günü ADD Genel Başkanı Tansel ÇÖLAŞAN ve kimi Genel Yönetim Kurulu üyelerinin de katılımıyla, “Hukuka aykırılığı yolundaki yargı kararları”  kendilerine tebliğ edilmesine karşın, yapılmış ve sonuçlandırılmıştır.
 Yapılan bu Genel kurulun “ yok veya mutlak butlanla hükümsüz, yoklukla sakat“ olması nedeniyle, başta Yönetim Kurulu olmak üzere, Denetim, Disiplin ve Genel Kurul Delegeliklerine seçilenlerde hukuken “yok hükmünde ve mutlak butlanla hükümsüzdürler.  Bu nedenle alacakları tüm kararlar “Hukuka aykırı olduğu yargı kararıyla belirlenen” bir kurulun kararı olduğundan hükümsüz ve yaptırımsızdır.
Daha açık bir söylemle ADD Isparta Şubesi Başta Yönetim Kurulu olmak üzere tüm kurullarının alacağı kararların hiç birinin yaptırımı yoktur ve olamaz.
 Çünkü, Yapılan Genel Kurulun “maddi ve hukuki yapıcı unsurlarının yokluğu” bu Genel Kurulun da yok (hükümsüz) sayılması sonucunu doğurur.
Atatürkçü Düşünce Derneği Isparta Şubesine Şubat 2013 te atanan Yönetim Kurulunun, “hukuksal şekil ve içeriğe aykırı” atanmış olmaları, yasal zorunluluğa karşın “yedek üyeler varken eksik üye ile karar”almaları, Yapılan işlemlerin, alınan karaların ADD tüzüğüne, Dernekler Yasası ve Türk Medeni Kanuna aykırılığı yönetim kurulunun  “yoklukla sakat” olduğunu yeterince kanıtlamıştı.
07.03.2014 te yapılan ADD Isparta Şube Genel Kurulu ise” Isparta 1. Asliye Hukuk Mahkemesinin 03.03.2014 tarih ve 2014/85 sayılı kararları” ile “GENEL KURUL TOPLANTISININ İHTİYATİ TEDBİR YOLU İLE DURDURULMASINA” karar verilmesine karşın yapılmıştır.
Gerek atanmış yönetim kurulu, gerekse 07.03.2014 günü yapılan genel kurul ve bu genel kurul kararları sonuçları ile birlikte hukuken “yok hükmünde” olduğundan,  07.03.2014 günü itibariyle ADD Isparta Şubesi hukuken  “kendiliğinden fesih”  durumundadır. HUKUKSAL YÖNTEM,  ŞEKİL VE İÇERİĞE AYKIRI İŞ VE EYLEMLER HUKUKSAL SONUÇ DOĞURMAZ. Bu nedenle,  Hukuk dışı şekil ve yöntemle yapılan genel kurulun sonuçları da “hukuk dışı” ve “gayrimeşrudur”.
Bizler, ADD Isparta Şubesinin Mart 2012 de yapılan Olağan Genel Kurulunda,  ADD üyelerinin iradesi ile denetim, disiplin ve genel kurul delegeliklerine seçilmiş ve hukuk dışı yöntemlerle görevlerinden alınan yönetim kurulu üyeleri olarak, DURUMU BİLGİLERİNİZE SUNMAYI KEMALİST DUYARLILIĞIMIZIN BİR GEREĞİ olarak görüyoruz.  Tüm ilgililere Saygı ile duyurulur.  08.03.2014


ADD ISPARTA ŞUBESİ MART 2012 DE YAPILAN OLAĞAN GENEL KURULDA SEÇİMLE GÖREVE GELEN TÜM ORGANLAR ADINA;
OSMAN MÜMTAZ ÇAPÇI
ADD ISPARTA ŞUBESİ “ÖNCEKİ” ŞUBE BAŞKANI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder