22 Ocak 2016 Cuma

PARA, İĞFAL, KÜFÜR



AKP İstanbul Milletvekili Mehmet Metiner şunları söyledi:
“İsmet İNÖNÜ, Türkiye’nin ilk faşist lideridir!
Tek parti dönemi de kaskatı bir diktatörlüktür!”
Mehmet Metiner kimdir?
“Biz kırk kişiyiz, birbirimizi biliriz!” tekerlemesinden yola çıkarak, Mehmet Metiner’in kim olduğunu, onu çok iyi tanıyan Dengir Mir Mehmet’ten öğrenelim.
AKP’nin kurucularından olup sonradan HDP’ye geçen, Dengir Mir Mehmet anlatıyor:
“Ben AK Parti Genel Başkan Yardımcısı iken Mehmet Metiner yanıma geldi. Çocuğu beyin ameliyatı sırasında felç geçirmiş, hastanede yatmaktaymış. Mehmet Metiner ağlayarak, işsiz olduğunu, çocuğunun Kartal Devlet Hastanesi’nde yattığını, bazı ilaçların alınması gerektiğini, ama bu ilaçları alma imkânına sahip olmadığını söyledi. Benim bir hemşerimdi. Bunu karşılamaktan ben mutlu oldum.”
Dengir Mir Mehmet’in bu söylediklerinde olağan dışı bir durum yok.
Dengir Mir Mehmet, kendisi gibi Kürt olan hemşerisi Mehmet Metiner’e yardım eli uzatmış.
Ancak, Dengir Mir Mehmet’in bu sözlerinden sonra yaptığı açıklama çok ilginç:
“Mehmet Metiner’in şu andaki serveti, elimdeki belgelere göre, benim servetimin an az 20-30 katı! Ama onu buradan aldılar başka bir yere götürdüler. Ona deyin ki: Milletvekili olduktan 4 ay sonra BMW jeep, 800 bin TL’ye Çukurambarda bir daire satın alabilecek, bu dairenin karşısında 15 milyon liraya bir dükkan alabilecek parayı nereden buldun?”
Olay çok açık.
Hastanede yatan çocuğuna ilaç alacak parası bulunmayan Mehmet Metiner’e, hemşerisi AKP milletvekili Dengir Mir Mehmet yardım eli uzatıyor, para veriyor.
Ancak kısa bir süre sonra Mehmet Metiner milletvekili oluyor.
Milletvekili olduktan 4 ay sonra da 15 milyon TL’ye bir dükkan, 800 bin Tl’ye bir daire sahibi olup BMW jeep’e biniyor.
Dengir Mir Mehmet’in anlattığı, aslında bir “İĞFAL” hikâyesidir.
Para karşılığı gönüllü olarak “iğfal” edilmiş Mehmet Metiner’in öyküsüdür.
“İĞFAL” adlı kitabımda Türkiye’de kimlerin para karşılığı gönüllü olarak “İĞFAL” edilmeye razı olduklarını belgeleriyle ve ad vererek yazmıştım.
İşte, Mehmet Metiner de bu “İĞFAL” edilmiş kişilerden biridir.
“İĞFAL” adlı kitabımda şu gerçeği kanıtlamıştım:
Para karşılığı iğfal edilenler Cumhuriyet karşıtı, Cumhuriyet Devrimleri karşıtı ve Atatürk düşmanı oluyorlar!
Mehmet Metiner de para karşılığ “İĞFAL” edilmiş ve başlamış Cumhuriyet Devrimlerine, Kurtuluş Savaşı kahramanlarına, Atatürk’e hakaretler, küfürler yağdırmaya…
Değerli Dostlar,
Cumhuriyet karşıtı, Atatürk düşmanı olan, para karşılığı “İĞFAL” edilmiş bulunanların ortak bir noktası daha var:
Bu kişilerin neredeyse tamamı TÜRK DEĞİL!
Ceplerinde TC Kimliği taşısalar da, etnik ve kültürel köken olarak TÜRK DEĞİLLER!
Bu bir rastlantı olabilir mi?
Yılmaz Dikbaş
20 Ocak 2016, Çarşamba
dikbas@kalinka.com.tr
0532 233 31 52

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder