26 Eylül 2013 Perşembe

ULUSAL EĞİTİM DERNEĞİ ISPARTA ŞUBESİ 1.0LAĞAN GENEL KURULU

DUYURU

18 Nisan 2013 günü Isparta ii Dernekler Müdürlüğünce tescili yapılan ULUSAL EĞİTİM DERNEĞİ ISPARTA ŞUBESİ 1.0LAĞAN GENEL KURULU; çoğunluklu 12 Ekim 2013 Cumartesi Günü saat 14.00 de şubemiz toplantı salonunda, aşağıdaki gündemle, yeterli çoğunluk sağlanamadığı durumda 02 Kasım 2013 Cumartesi günü aynı yer, saat ve gündemle yapılacaktır. Tüm üyelerimize ve ilgililere saygı ile duyurulur.

UED ISPARTA ŞUBESİ
KURUCU YÖNETİM KURULU

GÜNDEM:

1-    Açılış ve yoklama
2-     Divan Kurulunun seçimi
3-     Saygı duruşu ve istiklal marşı
4-     Gündemin oylanması
5-    Şube Başkanının açılış konuşması
6-    Diledikleri durumda Konuk olarak katılanların konuşmaları
7-     Kurucu Yönetim Kurulu raporlarının okunması
8-    Raporların ayrı ayrı aklanması
9-    Yönetim Kurulu (5 asil, 5 yedek) denetim kurulu (3 asil,3 yedek) ve Genel merkez delegeliklerinin seçimi
9- İstem ve önerilerin görüşülmesi
10-Kapanış

Pirimehmet Mh. Mimar Sinan Cd. Uslu Ün Psj. Kat:2 No:17-ISPARTA                      
 Tel-Belgegeçer:       02462239660      E-Posta: ispartauedsb@gmail.com
    




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder