11 Haziran 2016 Cumartesi

ATATÜRKÇÜ DÜŞÜNCE DERNEĞİ’NDE KEMALİST KIYIM



 Değerli Dostlar,

Önce, 10 Mart 2014 tarihinde yazıp sosyal medyada yayınladığım bir yazımı sizinle yeniden paylaşmak istiyorum:

ADD Genel Başkanı Tansel Çölaşan, Türk Milletine Suikast Düzenleyenlerle Aynı Cephede…

Atatürkçü Düşünce Derneği (ADD) Isparta Şubesi’nde 7 Mart 2014 günü, Genel Başkan Tansel Çölaşan’ın öncülüğü, denetimi ve yönetiminde Olağan Genel Kurul toplantısı yapıldı.
Bu toplantı; Anayasa, Yargıtay Karaları, Yerel Mahkeme Kararları, Türk Medeni Kanunu ve Dernekler yasasına aykırıydı.
Yasaları göz göre göre çiğneyen ADD Genel Başkanı Tansel Çölaşan, Danıştay Eski Başkanvekili’dir. Yani o, bir hukukçudur!
Peki, bir hukukçu yasaları çiğner mi?
Eğer Mason ise çiğner!
Çünkü Masonların milliyeti yoktur. Masonların temel ilkesi, her yerde, her koşulda yalnız ve yalnız Masonların çıkarlarını korumak ve savunmaktır.
ADD Genel Başkanı Tansel Çölaşan, Masondur.
ADD Genel Merkez yönetimine; Masonlar, Lions Kulübü üyeleri ve Rotaryanlar egemendir.
ADD şubelerinin bazılarında, Genel Merkeze bağlı, Said-i Nursi tetikçileri, CIA ve Mossad ajanları “görev” yapmaktadır.
Şimdi söyler misiniz, böyle bir yapıdaki ADD’de, Isparta eski şube başkanı, gerçek Kemalist Mahmut Özyürek ve onun yiğit arkadaşlarını barındırırlar mı?
7 Mart 2014 günü ADD Isparta Şubesi Olağan Genel Kurulu’nda, tüm Kemalistlerin tasfiye edileceği duyurulmuştur.

Tansel Çölaşan başkanlığındaki ADD, Türk Milletine Suikast Düzenleyenlerle aynı safta savaşım vermektedir.

Değerli Dostlar,

İki yıl önce ADD’de Kemalist Kıyım başlatan Genel Başkan Tansel Çölaşan, kıyımlarına hiç ara vermedi.
ADD şubelerinin çoğunda, Kemalist başkanlar ve Kemalist üyeler uydurma nedenlerle Atatürkçü Düşünce Derneği’nden atıldı.

Son on yılda Türkiye’nin dört bir yanında; illerde, ilçelerde, üniversitelerde, ADD derneklerinde davetli olarak konferanslar verdim.
Çok sayıda ADD’li Kemalist dostum bulunmaktadır.
İşte bu dostlarımdan bugün, bir haber aldım.
ADD Genel Başkanı Mason Tansel Çölaşan, ADD Çanakkale Şube Başkanı ve Yönetim Kurulu’nu da görevden alma hazırlıkları içindeymiş.
ADD Çanakkale Şube Başkanı Doç. Dr. Necmi Akyalçın ve Yönetim Kurulu Üyelerinin tümü Kemalist’tir.
Ben bu Kemalist dostlarımla, hazırladıkları muhteşem 18 Mart kutlamalarında beraber oldum, söyleşilerde bulundum.
Peki, şimdi Mason Tansel Çölaşan bu Kemalist arkadaşlarımı tasfiye ederken ben ve diğer Kemalistler ne yapacağız, sessiz mi kalacağız?

Değerli Dostlar,

Tanınmış gazeteci Fehmi Koru bir süre önce, gazeteci Emin Çölaşan’ın “MOSSAD Ajanı” olduğunu yazmıştı.
Emin Çölaşan’ın eşi Mason Tansel Çölaşan, eğer ADD Çanakkale Şubesi’ne dokunacak olursa ona önce tek bir soru soracağım:

“Siz hangi yabancı istihbarat örgütünün ajanısınız?”

Vereceği cevaba göre de eylemlere başlayacağız.

Yılmaz Dikbaş
10 Haziran 2016, Cuma
dikbas@kalinka.com.tr
0532 233 31 52

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder